Zatvori

Često postavljena pitanja


ČESTO POSTAVLJENA PITANJA

KAKO SE MOGU REGISTRIRATI, ODNOSNO, POSTATI ČLAN STARS CLUBA?
Na početnoj stranici odaberite dugme REGISTRACIJA kako bi pristupili obrascu za registraciju. U obrascu upišite svoje podatke i kliknite na 'Prihvati i registriraj se'. Obavezno je prihvatiti Opšte uslove poslovanja. Nakon ispunjavanja obrasca i potvrde registracije, na Vašu e-mail adresu bi kroz najviše 5 minuta od izvršene registracije trebao stići e-mail u kojem se nalazi link za aktivaciju korisničkog računa. Link je potrebno potvrditi unutar 24 sata od izvršene registracije, budući da nakon isteka navedenog vremena link prestaje biti aktivan i registracija s ne potvrđenim linkom smatra se neuspješnom,. U slučaju da e-mail nije stigao, svakako provjerite i spam mapu neželjene pošte.
KAKO MOGU ZATRAŽITI NOVU LOZINKU?
Na početnoj stranici odaberite gumb PRIJAVA gdje možete odabrati opciju „Zaboravili ste lozinku?“ U formu upišite e-mail s kojim ste registrirani kako bi na mail dobili link za promjenu lozinke. Vaša lozinka ne smije biti jednostavna, mora sadržavati minimalno 8 znakova (brojke i slova) te najmanje jedan posebni znak i jedan broj. Nisu dopušteni '*' (zvjezdica) i '' (razmak). Lozinka ne smije sadržavati osobne podatke (ime, prezime, e-mail, kućna adresa, broj telefona, datum rođenja), brojeve u nizu ili identične brojeve, slova u nizu ili identična slova i riječi kao što su: lozinka, CineStar, cinestar itd. Sustav Vam neće dozvoliti promjenu lozinke i prijavu s istom, ukoliko ne zadovoljava sigurnosne uvjete. Blitz-CineStar ne odgovara za slučajeve zlouporabe korisničke lozinke, ali će odmah nakon što prijavite zlouporabu postupiti kako bi zaštitili Vaša prava.
KAKO MOGU PROMIJENITI OSOBNE PODATKE?
Nakon što ste uspješno pristupili korisničkom računu odabirom opcije PRIJAVA na početnoj stranici, klikom na 'Moje informacije' možete izmijeniti podatke u svom korisničkom računu.
KAKO MOGU KUPITI ULAZNICE?
Za kupnju ulaznica online putem, potrebna je prethodna registracija. Ulaznice možete kupiti na web stranici klikom na 'Odaberi svoj CineStar' i biranjem željenog filma, termina i sjedišta. Putem aplikacije potrebno je odabrati željeno CineStar kino, zatim film i termin. Nakon odabira sjedišta, sustav će Vas preusmjeriti na CorvusPay sučelje za internetsko plaćanje. Ukoliko prilikom kupnje naiđete na problem, molimo da nam uz kratki opis problema pošaljete i screenshot na e-mail info.bih@cinestarcinemas.eu
ŠTO JE STARS CLUB PROGRAM?
Stars Club je digitalno članstvo za sve ljubitelje kina i kino zabave. Svi registrirani članovi mogu kupovati ulaznice online a uskoro i druge proizvode, ali isto tako ako žele mogu skupljati i zvjezdice jer Stars Club nagrađuje baš svaku kupovinu u CineStaru. Svaki član osim skupljanja zvjezdica u prvoj START razini skuplja i statusne bodove, a 250 statusnih bodova lansira članove u PLUS razinu sa još većim benefitima. Zamjena zvjezdica za kupone na tvom računu je nova zabava za filmoljupce. ČLANSTVO - članstvo je besplatno. U START članstvo ulazi se automatski, a START članstvo se automatski nadograđuje na PLUS kada korisnik skupi 250 statusnih bodova. Ako PLUS član ne napravi nijednu transakciju 120 dana, vraća se u START razinu. POKLON DOBRODOŠLICE - svaka osoba koja postane novi član (STARTA ili PLUSA), dobiva na poklon 50 ZVJEZDICA. SKUPLJANJE ZVJEZDICA - ako je član prijavljen sa svojim računom prilikom transakcija ulaznica i proizvoda, za svaki potrošeni 1 KM dobiva 1 ZVJEZDICU, odnosno 1,5 ZVJEZDICU ako je PLUS član. ZVJEZDICE vrijede godinu dana od kada su skupljene. Bodovi i Zvjezdice se zaokružuju na niže ovisno o visini transakcije. DUPLE ZVJEZDICE ZA DOMAĆE FILMOVE - CineStar je ponosan na domaći film i isti podupire. Kupovinom ulaznica za domaći film dobivate duple bodove. ZAMJENA ZVJEZDICA ZA KUPONE - korisnik skupljene ZVJEZDICE može zamijeniti za kupone u online trgovini kuponima koja se nalazi na njegovom korisničkom sučelju. Ponuda kupona i njihova vrijednost se mijenja u određenim vremenskim periodima. Kupon vrijedi 30 dana od kada se zamijeni. STARS CLUB DAN - je određeni dan kada svi članovi imaju povoljniju cijenu ulaznice (dvije ulaznice). FILM SEDMICE/MJESECA - povremeno će određeni film biti povoljniji samo za članove. Nekad će to biti film sedmice, a nekad mjeseca. Pratite nas da ulovite ulaznice. POPUST U BARU - svi članovi moći će ostvariti popust u CineStar barovima. POPUST NA ROĐENDAONICU - PLUS članovi moći će ostvariti 10% popusta na rođendaonicu/tortaonicu s predočenjem QR koda svog članstva. LIMITED EDITION KUPONI - ovo su specijalni kuponi koje će PLUS članovi dobiti na mail adresu u sklopu specijalnih promocija. ROĐENDANSKI POKLON - PLUS članovi će na svoj rođendan dobiti poklon kupon na svom računu. POPUST NA PROIZVODE - PLUS članovi će imati popust na određene proizvode. STARS CLUB MENU - specijalni meni samo za PLUS članove.
KAKO PRENIJETI ULAZNICE IZ STAROG SUSTAVA NA STARS CLUB RAČUN I KOJI JE ROK ZA KORIŠTENJE?
Svi članovi prijašnjeg Loyalty sustava koji na kartici (fizičkoj ili online) imaju bonus ulaznice (regularne ili 4DX ulaznice), iste mogu ručno prenijeti na novi korisnički račun koji je dio novog STARS CLUB programa. Isto je moguće napraviti prijavom u svoj korisnički račun, a nakon registracije na novom STARS CLUB sustavu. Za prijenos stanja ulaznica potreban je broj postojeće korisničke kartice te pripadajući PIN. Sve ulaznice mogu se prenijeti na novi račun, a mogu se koristiti online putem ili na blagajni kina. Bonus ulaznice prenešene na novi korisnički rok moraju se iskoristiti u roku od 5 godina od 28.11.2024. nakon čega se brišu s korisničkog računa.
ŠTO SE DOGAĐA S NOVČANIM SREDSTVIMANA STAROJ KARTICI I DO KADA IH MOGU ISKORISTITI?
Svi članovi koji imaju novčana sredstva na korisničkoj kartici, ista mogu koristiti te potrošiti najkasnije u roku od 5 godina od 28.11.2024. isključivo na blagajni kina. Sredstva se NE MOGU prenijeti na novi korisnički račun zajedno s bonus bodovima i bonus ulaznicama, već ostaju na korisničkoj kartici do roka navedenog ranije u tekstu. Ukoliko se sredstva ne potroše do naznačenog roka, ista se brišu sa korisničke kartice koja se anonimizira i zaključava za daljnju uporabu. Tijekom korištenja novčanih sredstava na korisničkim karticama, ne skupljaju se bodovi.
KAKO KORISTITI B2B BONUS ULAZNICE IZ STAROG SUSTAVA I DO KADA VRIJEDE?
Svi članovi koji imaju aktivne B2B ulaznice na B2B korisničkoj kartici, sredstva vrijede 5 godina od 28.11.2024. isključivo na blagajni kina. B2B ulaznice se NE MOGU prenijeti na novi korisnički račun zajedno s bonus bodovima i redovnim bonus ulaznicama, već ostaju na korisničkoj kartici do roka navedenog ranije u tekstu.
KOJE POGODNOSTI KORISNICI MOGU PRENIJETI NA NOVI STARS CLUB RAČUN, A KOJI OSTAJU NA STAROJ KARTICI?
Svim postojećim korisnicima koji su vlasnici korisničkih kartica omogućen je prijenos benefita (bonus bodova te bonus ulaznica) na novi korisnički račun, izuzev sredstava u KM koja ostaju na korisničkoj kartici i koja se mogu u potpunosti iskoristiti u roku od 5 godina od 28.11.2024. isključivo na blagajni kina.
OD KOJEG DATUMA NIJE MOGUĆE NADOPLATITI STARE KARTICE NITI SKUPLJATI BODOVE?
Od 28.11.2024. nadoplata korisničkih kartica više nije moguća, kao ni skupljanje te zamjena bodova za proizvode.
ZA KOJE PROIZVODE I USLUGE SE NE MOGU SKUPLJATI BODOVI U NOVOM SUSTAVU (ZVJEZDICE)?
Zvjezdice se ne mogu skupljati za: grupne popuste, školske projekcije, kave za zaposlenike, akcijske cijene i Business projekcije te ostale sadržaje koje CineStar odredi.
KAKO PRENIJETI BENEFITE NA NOVI RAČUN U NOVOM LOYALTY SUSTAVU?
Prijenos benefita moguće je napraviti na korisničkom računu (web stranica, iCineStar aplikacija) nakon registracije na novom Loyalty sustavu. Za prijenos benefita korisnik mora upisati točan broj postojeće korisničke kartice te PIN u za to predviđeno polje. Ukoliko je korisnik zaboravio PIN, isti može promijeniti isključivo na blagajni kina kako bi napravio prijenos benefita na web stranici ili aplikaciji.
ŠTO ĆE BITI S KARTICAMA I SREDSTVIMA AKO SE NE PRENESU U ROKU OD 5 GODINA OD 28.11.2024.?
Nije nužno da korisnik prenese sredstva na novi korisnički račun, ali sva sredstva koja ne budu prenešena na novi korisnički račun u roku od 5 godina od 28.11.2024. će se obrisati, a korisničke kartice anonimizirati te zaključati za daljnju uporabu.
MOŽE LI VLASNIK POSTOJEĆE KORISNIČKE KARTICE KORISTITI KARTICU BEZ PRIJENOSA SREDSTAVA NA NOVI KORISNIČKI RAČUN I KOJE SU MU MOGUĆNOSTI KORIŠTENJA?
Vlasnik postojeće korisničke kartice i dalje može koristiti istu isključivo na blagajni kina (sredstva te bonus ulaznice) bez prijenosa na novi korisnički račun, ali bez mogućnosti skupljanja novih bodova te korištenja ranije stečenih bodova, kao i bez mogućnosti nadoplate kartice.Ukoliko je korisnik vlasnik više korisničkih kartica, moguće je da prenese sredstva sa svake od kartica na novi korisnički račun prema niže navedenim uvjetima. • Prijenos, odnosno, migraciju benefita je moguće izvršiti samo jednom po korisničkoj kartici nakon čega se prenesena sredstva na kartici anuliraju.
KAKO KORISNICI KOJI IMAJU POSTOJEĆE KORISNIČKE RAČUNE (NE KORISNIČKE KARTICE) PRELAZE NA NOVI STARS CLUB PROGRAM I KOJE KORAKE MORAJU PODUZETI PRILIKOM PRVE PRIJAVE?
Njihovi podaci se prebacuju na novi sustav i oni automatski postaju novi STARS CLUB START članovi. Kod prve prijave online putem, sustav će ih tražiti potvrdu mail adrese i promjenu lozinke zbog promjene sustava, nakon čega mogu koristiti sve pogodnosti novog programa.
KAKO MOGU KORISTITI ULAZNICE KUPLJENE ONLINE PUTEM I KAKO ZNAM DA JE TRANSAKCIJA BILA USPJEŠNA?
U sadržaju e-maila zaprimljenog nakon uspješne kupnje se nalazi QR kod koji je dovoljno pokazati djelatnicima na ulazu u kino. Ukoliko ste na mail zaprimi dvije potvrde: potvrdu o kupljenim ulaznicama te potvrdu CorvusPay sustava o autorizaciji, transakcija je bila uspješna
MOGU LI DOBITI POVRAT SREDSTAVA ZA KUPLJENE ULAZNICE?
Storniranje kupljenih ulaznica ili usluge nije moguće. Zamjena kupljene ulaznice ili usluge za drugu uslugu je moguća najkasnije sat vremena prije početka projekcije za koju je ulaznica kupljena, isključivo na blagajni kina za koje je ulaznica kupljena, osim u slučaju posebnih akcija (1+1 gratis, ulaznice kupljene po akcijskoj cijeni...), za istu projekciju zbog promjene mjesta sjedenja te ulaznica kupljenih u pretprodaji za koje nije moguća zamjena niti povrat sredstava. Pretprodaja podrazumijeva da su ulaznice puštene u prodaju 7 ili više dana prije datuma prikazivanja nekog filma.
KAKO MOGU OBRISATI SPREMLJENE PODATKE O BANKOVNOJ KARTICI?
Spremljene podatke o bankovnoj kartici možete obrisati na stranici Corvus Pay-a klikom na vrstu kartice za koju ste spremili podatke koje sada želite obrisati.
DO KADA SE FILMOVI PRIKAZUJU U CINESTAR KINIMA?
Prikazivanje određenih filmova ovisi o gledanosti i nadolazećim naslovima.
ZAŠTO JE RASPORED VIDLJIV SAMO DO SRIJEDE?
Kino program je na sedmičnoj bazi, od četvrtka do srijede, a svakog utorka u popodnevnim satima objavljujemo novi program u kojem možete vidjeti raspored prikazivanja filmova za narednu kino sedmicu.
MOGU LI UNIJETI HRANU I PIĆE KUPLJENE IZVAN CINESTARA?
U prostor kina nije dozvoljeno unošenje proizvoda kupljenih van kina. To je službeno pravilo kuće, kao i dio kućnog reda CineStara.
ZAŠTO SU ZA ISTI FILM RAZLIČITE CIJENE ULAZNICA?
Cijena ulaznica ovisi o danu i terminu projekcije, gdje se naplaćuju dodaci prema redovnom cjeniku ulaznica za svako pojedino kino. Svi posjetitelji, bez obzira na dob ili status plaćaju unaprijed definiranu cijenu ulaznice. Napomena: za ulaznice kupljene online putem, naplaćuje se naknada od 0,79 KM za svaku kupljenu ulaznicu.
KAKO ORGANIZIRATI ŠKOLSKU PROJEKCIJU?
Školsku projekciju moguće je organizirati radnim danom od ponedjeljka do petka od 09:00 do 14:00. Za organizaciju je potrebno minimalno 20 učenika, s doplatom za ScreenX, 3D i 4DX projekcije. Voditelj grupe ima pravo na besplatnu ulaznicu i male kokice. Za organizaciju je potrebno minimalno pet radnih dana prije željenog datuma popuniti online zahtjev koji se, uz cjenik i uvjete organizacije nalazi na stranici ŠKOLSKE PROJEKCIJE. Po primitku zahtjeva djelatnici iz kina će Vas kontaktirati i potvrditi organizaciju projekcije te poslati ponudu.
KAKO ORGANIZIRATI DJEČJI ROĐENDAN?
Dječji rođendan moguće je organizirati u terminima regularnih projekcija filmova, za što je potrebnu ispuniti online zahtjev. Za organizaciju dječjeg rođendana je potrebno minimalno 5 osoba uključujući i pratnju, čija prisutnost je obavezna na proslavi. Cijena paketa ovisi o terminu projekcije te željenom kinu. Uz proslavu možete dodatno organizirati rođendaonicu ili tortaonicu, prije ili poslije filma u trajanju od 30 ili 60 minuta a sve cijene i uvjeti organizacije se uz online zahtjev nalaze na web stranici DJEČJI ROĐENDANI. Napomena: na dan proslave plaćate za onaj broj posjetitelja koji se odazove na proslavu.
KAKO ORGANIZIRATI PRIVATNU PROJEKCIJU ZA FIZIČKE OSOBE?
Privatnu projekciju za fizičke osobe moguće je organizirati isključivo sa filmom s rednog programa prikazivanja, za što je potrebno popuniti online zahtjev minimalno 5 dana prije željenog datuma projekcije. Plaćanje je moguće izvršiti isključivo internet bankarstvom na temelju ponude najkasnije 48h prije željenog datuma projekcije. Maksimalni broj uzvanika na privatnoj projekciji možete biti 20 ponedjeljkom, utorkom i četvrtkom, odnosno 45 srijedom, petkom, subotom, nedjeljom i praznikom. Cjenik, uvjeti organizacije i online zahtjev nalaze se na web stranici TVOJE PRIVATNO KINO. Napomena: nije moguće odabrati Spektakl, pretpremijernu, 4DX, ScreenX projekciju.
KAKO ORGANIZIRATI PRIVATNU PROJEKCIJU ZA TVRTKE?
Privatnu projekciju za tvrtke moguće je organizirati sa filmom po izboru, za što je potrebno popuniti online zahtjev minimalno 7 dana prije željenog datuma projekcije. Moguće je odabrati bilo koji film s redovnog programa ili film koji je bio na programu u zadnjih 6 mjeseci. Cijena se formira na temelju potrebnih naknada (3D, 4DX,...) i ukupnog broja sjedišta u dvorani. Cjenik, uvjeti organizacije i online zahtjev nalaze se na stranici BUSINESS & MOVIES.
KAKO KUPITI B2B KUPON KAO PRAVNA OSOBA?
Za dogovor i slanje ponude za B2B kupone je dovoljno kontaktirati nas e-mailom na info.bih@cinestarcinemas.eu. Kupone je moguće zamijeniti za 2D ili 3D ulaznice za sve projekcije s redovnog programa CineStar-a, a sve cijene možete vidjeti na stranici BUSINESS & MOVIES.
KAKO ORGANIZIRATI GRUPNU POSJETU KINU?
Ukoliko želite kao grupa pogledati jedan od filmova s redovnog programa, možete zatražiti grupni popust za koji je potrebno ispuniti online zahtjev. Zahtjev je potrebno popuniti minimalno 3 dana prije početka željene projekcije, a po primitku zahtjeva će Vas djelatnici iz kina kontaktirati i potvrditi organizaciju projekcije i poslati ponudu. Za organizaciju je potrebna grupa od minimalno 20 osoba, dok cijena ovisi o kinu, danu, terminu te ukupnom broju ulaznica, a cijene i uvjeti organizacije se uz online zahtjev nalaze na web stranici GRUPNI POPUST. Napomena: nije moguće ostvariti grupni popust na pretpremijernim, posebnim (akcijskim) projekcijama te za prvi dan prikazivanja filma.
KAKO MOGU OSTVARITI CIJENU MATINEJE I FAMILY PAKETA?
Povoljnija cijena vrijedi za filmove koji se prikazuju vikendom i praznicima. Cijena matineje vrijedi od 11:00 - 11:59, a FAMILY paket od 12:00 do 16:59h - vrijedi za grupe od 3 ili više osoba koje uključuju najmanje jedno dijete do 14 godina starosti i jednu odraslu osobu - dodaci se naplaćuju na pojedinačnu cijenu kinoulaznice prema službenom cjeniku - obiteljska cijena kinoulaznice ne vrijedi za pretpremijerne projekcije, ScreenX projekcije, rođendane, školske projekcije, Spektakle, B2B i druge organizirane projekcije - kupnja FAMILY kinoulaznice moguća je isključivo na blagajni CineStara, a istu potrebno zatražiti na blagajni.
KAKO OSTVARITI POVRAT ZA NEISKORIŠTENE ULAZNICE?
Sukladno Opštim uslovima poslovanja kupac nema pravo na naknadu za neiskorištenu ili djelomično iskorištenu (zbog zakašnjenja) ili za izgubljenu ulaznicu. Za kupljene, a nepreuzete ulaznice nije moguće tražiti povrat sredstava (novca, bonus ulaznica…).
KOJE JE RADNO VRIJEME KINA?
Blagajne za prodaju ulaznica otvaraju se pola sata prije početka prve projekcije, a zatvaraju se pola sata nakon početka posljednje projekcije.
MOGU LI POVESTI PSA U KINO?
Uvođenje životinja (bilo koje vrste) u dvorane nije dozvoljeno, uz iznimku pasa vodiča za slijepe osobe i osobe s posebnim potrebama. Psi vodiči za slijepe osobe i osobe s posebnim potrebama mogu prisustvovati projekciji odnosno usluzi uz preduvjet da imaju brnjicu i da su na povodcu i uz pokaz iskaznice/putovnice kojom se dokazuje da je pas obučen za psa vodiča. Za njih se ne plaća naknada.
POSTOJE LI OGRANIČENJA ZA 4DX?
4DX pokretna sjedišta koriste intenzivne kretnje i vibracije koje mogu biti štetne za određene kategorije osoba. Radi sprječavanja nezgoda ili ozljeda, sljedeće osobe ne smiju koristiti 4DX pokretna sjedišta i ne smiju prisustvovati 4DX predstavi: a. Osobe sa zdravstvenim problemima poput visokog krvnog tlaka, srčanih oboljenja, ozljedama leđa ili vrata, epilepsijom; b. Starije osobe ili osobe s invaliditetom ili slijepe osobe c. Trudnice; d. Osobe sklone mučninama zbog kretanja ili osobe koje su fizički ili mentalno osjetljive; e. Osobe pod utjecajem alkohola; f. Djeca mlađa od 4 godine starosti (djeca između 4 i 7 godina moraju biti u pratnji odrasle osobe); g. Osobe ispod 100 centimetara visine; i h. Zbog specifikacija 4DX pokretnih sjedišta, osobe koje teže preko 120 kilograma.
MOGU LI REZERVIRATI ULAZNICE?
Rezervacija ulaznica nije moguća, osim u slučaju posebnih promocija ili ukoliko je rezervacija dio određene usluge ili članstva u Stars Club programu.
PLAĆAJU LI DJECA ULAZNICU?
Djeca plaćaju punu cijenu ulaznice bez obzira na godine.
GDJE MOGU POSLATI PRIGOVOR ILI POHVALU?
Za sva dodatna pitanja, nejasnoće, žalbe, prijedloge i pohvale slobodno nam se obratite na e-mail info.bih@cinestarcinemas.eu ili na broj info telefona telefona 036 333 340 (pon-pet od 10:00h do 18:00h, osim blagdanom i praznikom).
ŠTO JE SCREENX i GDJE JE DOSTUPAN?
ScreenX je napredni kino format koji omogućuje panoramsko gledanje filma u kutu od čak 270 stupnjeva. To se postiže proširenjem platna i na bočne zidove kinodvorane, čime se stvara dojam da ste "unutar filma". Ovaj multi-projekcijski sustav pruža potpuno novo, uranjajuće iskustvo gledanja koje nadilazi standardne kino formate. U BiH je ScreenX trenutno dostupan u Sarajevu čime se naša zemlja pridružila globalnoj mreži ScreenX kina koja obuhvaća više od 360 dvorana u 67 zemalja.
ŠTO JE 4DX?
4DX je inovativan kino format koji film pretvara u multisenzorno iskustvo. Osim slike i zvuka, 4DX uključuje pokretna sjedišta i različite efekte iz okoline — poput vjetra, mjehurića, mirisa, pa čak i kiše — koji su sinkronizirani s radnjom na ekranu. Sjedišta se pomiču u tri smjera (gore-dolje, lijevo-desno, naprijed-nazad), stvarajući realističan dojam letenja, vožnje ili drugih scena iz filma. Sve je pažljivo podešeno kako bi se pojačao doživljaj bez narušavanja udobnosti gledatelja. 4DX dvorane dostupne su u CineStar kinima u Sarajevu i Banja Luci i predstavljaju savršen spoj tehnologije i zabave za one koji žele osjetiti film.
ŠTO JE EXTREME?
eXtreme je ekskluzivan kino format CineStara namijenjen ljubiteljima adrenalina i snažnih filmskih doživljaja. Ove dvorane nude veće platno, jači zvuk i moćnije audiovizualne efekte, čime gledanje blockbustera postaje potpuno uranjajuće iskustvo. eXtreme dvorane tehnički su najnaprednije u CineStar ponudi – dizajnirane da potaknu val uzbuđenja kod gledatelja i pruže doživljaj koji nadmašuje standardno kino gledanje. Cilj je jednostavan: osjetiti film svim osjetilima, kao da ste dio akcije na ekranu.
ŠTO JE 3D?
3D, odnosno RealD 3D, je napredna tehnologija prikaza koja dodaje dubinu slici i stvara dojam da se radnja filma odvija oko vas. Slike su bistre, realistične i toliko uvjerljive da imate osjećaj kao da ste zakoračili u film. Bilo da putujete u fantastične svjetove ili izbjegavate objekte koji "iskaču" s ekrana, RealD 3D vas uvlači u središte akcije i omogućuje potpuno novo kino iskustvo koje nadilazi klasični dvodimenzionalni prikaz.
GDJE MOGU PRONAĆI PONUDU PROIZVODA I PIĆA TE CIJENE?
Ponudu možete pronaći na službenoj web stranici: SNACKS & DRINKS Cijene su dostupne na prodajnom mjestu.
POSTOJI LI BAR UNUTAR KINA?
Premium barovi dostupni su na sljedećim lokacijama: • Cinema bar, CineStar Banja Luka • Cinema bar, CineStar Sarajevo
KAKO MOGU OBRISATI LIČNE PODATKE?
Ispunite obrazac na https://cinestarcinemas.ba/brisanje-licnih-podataka/2351 i provjerite točnost podataka prije potvrde. Na upisani e-mail primit ćete link za autorizaciju promjena. Promjene neće biti provedene ako ne potvrdite link. Ako link ne stigne unutar 15 minuta, provjerite neželjenu poštu. Link vrijedi 24 sata. Za pitanja pišite na: info.bih@cinestarcinemas.eu
Brza kupovina
Vrh